BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, February 8, 2015

Uglebok

Jeg har kost meg med et nytt produkt som er designet av Vibeke Spigseth. Selvklebende tekstilark som kommer i en pakke med to ruller. Den ene rullen har disse fantastisk herlige uglene.

Jeg har også pyntet med trepynt og papirtråd Alle nyhetene til Vibeke Spigseth finner du her. Ringene jeg har brukt er fra Tim Holtz og kjøpt på Camelia butikken. Jeg skal holde kurs på Camelias Hus i mars hvor vi skal lage minialbum / perm med denne teknikken, bare da skal vi bruke papir til å dekorere, og lage en helt annen type innmat. Det er enda noen få ledige plasser om du er interessert.


No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday