BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Wednesday, January 7, 2015

GODT NYTTÅR - og ordet mitt for 2015

Nytt år og nye muligheter. Jeg har valgt meg et ord for 2015 og det er TID / TIME. Jeg har også laget meg en ny ArtJournal som skal brukes gjennom hele året hvor TID er inspirasjonsordet. Boken fikk jeg av snilleste Hilde i november i fjor.
 

Her er boken i all sin prakt før jeg startet å jobbe med den.

Innsiden var slitt, så her måtte jeg forsterke litt med canvastape


I noen av sidene har jeg limt inn brukte kraft konvolutter hvor jeg kan hjemme ting til bruk i boken.

Da er boken klar og allerede tatt i bruk

1 comment:

  1. Riktig godt nytt år til deg også Linda!
    Håper det blir et godt og kreativt nytt år og masse TID!
    Herlig bok du har laget deg!
    klem

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday