BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, September 7, 2014

Jærens Strender

Jeg har kost meg med lekre produkter fra Cameliashus. Man kan godt bruke vanlige papirark og bare kutt dem til slik at de passer lommene. Her har jeg kombinert mønsterark fra American Craft og ferdige kort ifra Project Life sitt core kit Midnight edition. 

Ellers har jeg pyntet med litt stempel ifra Kort&Godt med koselige tekster på. Flair har vi også masse utvalg av og stjernen fra Kort&Godt har fått et lag med Stickles på seg. Litt Glimmer Glam gjør seg også om man har lyst på litt ekstra pynt på arkene.

Jeg har brukt velum ramme fra Websters Page Frame Welum, her valgte jeg å legge det over bildet og det syns jeg ble ganske så tøft.

Bak det øverste bildet til venstre har jeg laget en lomme med hjelp av 3D puter. Det har jeg plass til en tag med journaling på. Det lille koselige metall bladet er en serie på 3 forskjellige sett som vi har i butikken. Det settet jeg har brukt heter clover og du kan se en til av dem nede på bildet til høyre, en liten kløver. 



Materialliste fra Cameliashus
Mønsterpapir: AC Smile + AC366030 + Websterspages Frames Wellum
PL Core Kit : Midtnight Edition
Stempel: M237 K&G
Metall : Book-line-marker Clover
Klistermerker tekst: Kaiser Craft
Papirtape: K&G original collection
Papirstjerne og tag: K&G
Stickles: Stardust
Flair

ellers : blå gelatos

Ellers så kan jeg informere om at jeg skal holde introduksjonskurs på Cameliashus , plassene begynner å fylles opp, så kan være lurt å melde seg på om det er noe man vil ha med seg.

No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday