BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Monday, June 4, 2012

7 DAYS - 7 TAGS

8.juni 2012 : youtube video

Inne hos Scrappehuset har de hatt besøk av Åshild Halvorsen, en racer på Art Journaling.
Hun har inspirert meg og sikkert mange andre til å lage en side hver dag i en uke, og her er mine 7 STORE tags + forside.
Jeg jobber for tiden med mappen som skal leveres inn på torsdag, så jeg synes det har vært godt å få lekt litt på ettermiddag for å klarne hjernen.


Forside


3 materialer


Farger


Sitat


teknikk


Utklipp fra blad


Følelse


Detalj

Jeg tok video når jeg laget noen av sidene, til helgen håper jeg å få redigert dem og lagt ut en link.
Ønsker alle en kreativ og flott uke.

10 comments:

  1. Så kule de ble!!!
    Kjempegøy at du ble med på dette!!
    Lykke til med leveringen!!

    ReplyDelete
  2. Kjempekult prosjekt og så kule tags!!

    ReplyDelete
  3. Så tøffe!! Må se å få tatt bilde av mine også, men ting tar tid :D
    Lykke til med innleveringen!
    klem

    ReplyDelete
  4. Kjempestilige!! :-)
    Og enda flottere IRL! ;-)

    ReplyDelete
  5. Flotte tager du har laget Linda. Digger de notene du har brukt. Er det washi tape eller stempel?

    ReplyDelete
  6. Wow! I absolutely LOVE all of these! Just fab!

    ReplyDelete
  7. So many fun tags.. You got me smiling my friend..

    ReplyDelete
  8. stilig! De e jammen goe du Linda! :)

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

The village Milicz, Poland

Photo from the village of Milicz, Poland