BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Thursday, February 9, 2012

Snart helg og Papirfest

Denne måneden er det meg som skriver i Scrapshop bloggen og idag har jeg skrevet litt om kreativ sperre. 
har du lyst å lese mer om det, sjekk linken her

Ellers begynner jeg å bli klar for helg og masse kreativ tid på Papirfesten.
Gleder meg veldig til kursene jeg skal holde og veldig takknemlig for firma og butikkene som jeg har fått samarbeidet med. Og  ikke minst tusen takk til Grethe og Maylis som inviterte meg til å holde kurs. 


Jeg skal nok ta litt bilder og rapportere fra Papirfesten, men det blir nok ikke innlegg her før mandag.

God helg!



6 comments:

  1. i am a bit jealous about "PAPIRFEST" that just sounds sooooooooooo fun and fabulous, i cannot wait to hear about your time there and to see what new ideas you came away with! ♥

    ps: watched the first episode of "lilyhammer" last night on netflix; it's VERY silly...in a good way... :) but what's really cool is hearing everyone speak norwegian! totally made me think of you!!! :) :) :)

    ReplyDelete
  2. Koooos deg på papirfest!! :-)
    Klem!

    ReplyDelete
  3. Kos deg på papirfesten, synd jeg ikke får deltatt der heller...

    ReplyDelete
  4. Sounds like fun!! I bet you have a great time!!

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday