BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Friday, January 27, 2012

Jeg skal holde kurs : Art Journal og mix media !!!

Noen av dere har kanskje allerede fått det med seg, men jeg er blitt spurt om å holde kurs både på Papirfesten i februar og Scrapperally i mars. 
Jeg syns det er utrolig kjekt å bli spurt og jeg gleder meg enormt.

Det blir Art Journal og mix media kurs på papirfesten som er 10-12 januar. Sjekk linker for mer info om kursene  og sponsorer i sidebaren min. 
Det er fremdeles noen ledige plasser, men jeg vet at det ene kurset nærmer seg fullt.




Scrapperally er 23-25 mars, mer info om kurs og påmelding kommer etterhvert. Link til scrapperally finner du også i sidebaren.



Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday