BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Monday, December 12, 2011

Scrappehuset - vi tar'n


Jeg fant dette flotte mønster arket fra StudioCalico som jeg har fått av Margethe og det passet perfekt til bildet jeg skulle scrappe.Jeg har fulgt utfordringen hos Scrappehuset - vi tar'n helt ut og jeg har tatt utgangspunkt i LO'n til Caroline, men har laget en 8"x8" layout, da jeg holder på med et album i den størrelsen som jeg håper kan få julepapir rundt seg om ikke mange dagene.



6 comments:

  1. Hei på deg vennen min:)
    Så lekker LO du har laget:)Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:) Nå kan vi snart begynne å telle ned til Papirfesten:)))
    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  2. Så stilig!!!!
    Digger mønsterarket du har brukt da!!! Digg!
    (store vinnersjanser også;0))
    ha en flotters kveld!!!

    ReplyDelete
  3. Loveeeeeeeee this! LOVING that background and love love love the paint splatters! :):):):):):):):):):):)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Stilig mønsterark, kul LO! Digger kontrastene med det oransje og det og det svart/hvite! :D

    ReplyDelete
  6. Love your composition on this fab layout!

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

The village Milicz, Poland

Photo from the village of Milicz, Poland