BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Wednesday, October 26, 2011

Endelig min første RANDI RØST kjole

Randi Elisabeth lager de mest fantasifulle og lekre kjoler, her er min første som hun har laget etter følgende ønske fra meg : Malingsflekker , detalj i turkis eller orange og et flott sitat fra Pippi Langstrømpe. TUSEN TAKK RANDI ELISABETH. Dette er garantert ikke den siste Randi Røst kjolen jeg kommer til å bestille.



detalj fra ryggen

malingsflekk på rompa

2 lommer har jeg også fått

Anne Jorunn og meg i flotte Randi Røst kreasjoner.

5 comments:

  1. De er vel herlig Linda:) SÅ glad for at den falt i smak, og den er "deg";) koste meg da den ble til:) Klem klem og så sees vi på lørdag:)))

    ReplyDelete
  2. How fabulous! until I used the Google translate I thought this was something you made as it is so very much your style! Lucky you, Jo x

    ReplyDelete
  3. Kjempefin!!! Randi er helt rå! Gleder meg til min er ferdig...

    ReplyDelete
  4. Jøss så lekre kjoler! Knall-tøffe:)))
    Klem T

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday