BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Monday, September 5, 2011

Candy!!

Telleren har passert 20000 besøkende, jeg har startet på studiene ved Norges Kreative Fagskole og nå syns jeg egentlig det var på tide med en CANDY! Denne gangen har jeg to pakker som jeg ønsker å gi vekk. En stor eske med ting som passer veldig godt til Scrapbooking, mix media og Art Journaling og en litt mindre pakke som kan brukes til kort, tags og lignende. Jeg sender til hele verden! 
Candy 1

Candy 2


For å være med i trekningen må du være følger av bloggen min og du må legge igjen en kommentar i kommentarfeltet til innlegget her. Får bloggen mer enn 300 følgere, lager jeg en ekstra pakke som ligner på Candy 2, så det kan være lurt å spre ryktet om Candy. 
Jeg har også en facebook side for Favoritspot, hvor jeg legger ut det meste av det jeg lager av kort og layouts. https://www.facebook.com/pages/Favoritspot/10150090750860287 
Trekningen foretar jeg ca 26 september!


25 comments:

  1. åja...såklart jeg har lyst til å bli med på feiringen din!!!
    Gratulerer med skolegang og mange besøkende her på bloggen!
    Var da sikker på at jeg var følger av bloggen din jeg, men det var jeg visst ikke. Men nå er jeg det!!
    Ha en flott kveld og lykke til med skolegangen!
    klem
    Marianne

    ReplyDelete
  2. Jeg blir med på feiringen. Lykke til med studiene på Norges Kreative Fagskole. Det hørtes veldig spennende ut.

    ReplyDelete
  3. Her var det jammen mye snadder:-)
    Gratulerer med så mange besøkende:-)
    Nå begynner inspirasjonen min å komme tilbake, såpass mye at jeg har fått tapetsert nesten hele kreativitetsrommet mitt idag. Sukk, hadde bare veggene vært litt mindre skjeve og limen ikke tatt slutt hadde jeg blitt ferdig også;-)
    Men men, to fridager neste uke så da håper jeg å få begynne med å sette ting på plass. Gleder meg:-)

    Kos deg masse i helgen, pittelitt misunnelig;-)

    Klem

    ReplyDelete
  4. How exciting!! CONGRATS on all the visits and followers! :):):):):):):):):):):)

    ReplyDelete
  5. Er jo selvfølgelig med på dette!

    Du er bare knallflink som setter deg på skolebenken igjen, i tillegg til alt det andre du skal ha tid til. Men du er jo så kreativ og dyktig, så du har nok funnet rette plassen på NKF!

    ReplyDelete
  6. Gratulerer med det høye besøkstallet! Gøy med Candy!
    Ønsker deg lykke til med studier! Spennende :)

    ReplyDelete
  7. Herlig candy.
    Jeg er med vett'u.
    Er følger fra før og har link i bloggen.

    ReplyDelete
  8. Gratulerer så masse! Jeg er gjerne med. Følger deg og har lagt candyen i venstre sidebar ♥

    Krysser fingrene!

    Klem

    ReplyDelete
  9. well OF COURSE i am excited about *CANDY* and i congratulate you on your blog stats... but to me the most exciting bit is that you're now OFFICIALLY an ♥ART STUDENT♥!!!!!!!!!!!!!!!! hooooooray for you, missus!!! ♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  10. WOW!! That is a lot of Visitors.. Looks like you have a lot of cool thing in your giveaway.. How fun that you are in an art class.. I would love to do that..

    Hugs, Linda

    ReplyDelete
  11. Wow! So many visits and followers...you know why...because your creations are awesome! Keep them coming my friend! Yippee on going to art school. Can't wait to see what you'll create next!!!

    ReplyDelete
  12. Grattis med så mange besøk!! Du har en herlig blogg. Jeg er så imponert oer de kule AJ sidene dine jeg:)

    Krysser fingrene og håper jeg er en av de heldige:)

    ReplyDelete
  13. Vet ikke om kommentaren min kom med...isåfall kan du slette denne... Men jeg er med-følger er jeg fra før og linker i bloggen min :) Du må gjerne delta på min give away og!

    ReplyDelete
  14. hei.
    gratulera med så mange besøkende.Har ikkje blogg. Får masse inspirasjon frå bloggere. Ønsker å bli med på candyen din.
    Mvh Anne Karin (ann-bol@hotmail.com)

    ReplyDelete
  15. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Hei på deg, Linda :) Du er steintøff som har starta studier, har du permisjon frå A? Eg er heilt overvelda over kor fine kort du lagar, eg visste jo det frå før då, mamma har fortsatt sitt hjertekort utstilt på naustet ;)

    Klem Eli

    ReplyDelete
  17. Gratulerer.
    Jeg blir gjerne med på feiringen din.
    :)

    ReplyDelete
  18. Takk for sist : )
    Blir gjerne med i trekningen, følger har jeg vært lenge : )
    Lykke til med videre studier!!

    ReplyDelete
  19. Kjekt å bli med i trekninger.......
    Mye flott du lager!
    Nå er jeg følger...
    Har reklamert for candyen i sidebaren på min blogg!

    Ha ei fin uke!

    ReplyDelete
  20. Jeg er selvfølgelig med!! WOW!! Er forelsket i den glade mand i candy 1... Han er da for skøn ;) Jeg er med dig på facebook, og har linket fra min sidebar. knus

    ReplyDelete
  21. Hejsa, så fin en blog du har. Jeg har meldt mig som fast læser, måske jeg ser dig inde på min blog. Jeg er med med 2 lodder og venter spændt :)

    ReplyDelete
  22. Flotte candypakker du har laget, og nå "lister" jeg meg inn her og legger igjen en kommentar mens du er idet store utland og koser deg på scrapevent!! :-)
    Ha en fin uke, klem!

    ReplyDelete
  23. Hjelper det å smiske tro ;-)

    Følger var jeg fra før og er innom bloggen din hver dag, men det vet du kanskje?! ;-)

    Smask

    ReplyDelete

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday