BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Monday, April 4, 2011

Gjeste designer hos Vilda Stamps

Jeg har jobbet med et designoppdrag de siste ukene. Jeg fikk en mail fra Milo som er i leder for designteamet til Vilda stamps om jeg hadde lyst å være gjeste designer for April. Jeg ble jo kjempeglad og når jeg mottok stemplene i posten som jeg skulle jobbe med, ble jeg ikke mindre glad. De er kjempegode å stemple med, fargelegging går som en lek og jeg kan også bruke dem på bakgrunner som jeg lager selv.
De 4 prosjektene mine vil du se iløpet av april på Vilda stamps bloggen.





Idag kommer det ut nye Vilda stempler i nett-butikken, så anbefaler å ta turen innom 

5 comments:

  1. Gratulerer med gjestedesigneroppdraget, gleder meg til å se hva du tryller fram! :-)

    Ha en fin uke, klem!

    ReplyDelete
  2. Gratla som gjestedesigner :)) Klem, T

    ReplyDelete
  3. Så mye lekkert du har laget! Og grattis som gjeste designer....

    ReplyDelete
  4. WoW! Gratla!!! Så kult! Gleder meg til å se hva du skal lage. Vi var syke alle sammen... går bra nå... skal sende deg sms.
    Snakkes snart!
    Klem

    ReplyDelete
  5. Congrats to you my friend..

    Hugs, Linda

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

The village Milicz, Poland

Photo from the village of Milicz, Poland