BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Friday, October 30, 2009

Birthday card - 3 challenges


Dette er et bestillingskort til en som fyller 70 år. Jeg brukte papir fra Graphic 45 som jeg kjøpte hos Sinelli i Helsinki. Tag har jeg lagt i kaffe, for å få en god kaffelukt og litt gammel look. Ellers har jeg pyntet med orange roser, glassperler og bånd. Frimerkestempelet er fra Prima og tekst stempelet har jeg fått fra en scrappevenn. Insiden har jeg laget et par tags med sitater og sang. Har også laget en plass for personlig hilsen.

I og med at kortet er til en fødselsdagsfeiring , passer den godt til utfordringen hos One stop craft challenge. Kortet passer også til utfordringene hos Secret crafter som ønsket fargen orange + en til. Skissen jeg har fulgt er Kazan's skisse # 38 hos 2 sketches 4 you. Ellers har jeg brukt diverse Rubons fra Nille og bokstaver fra making memories

4 comments:

  1. Another amazing project/card Linda! Jo x

    ReplyDelete
  2. Love this tri-fold! I might have to buy that book-shaped Nestie. I love the ways you have used it!

    ReplyDelete
  3. Beautiful Linda - so much detail to admire - both in and out :)
    Thanks for sharing
    :) Kazan

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday